reklama

"Reality show" alebo radšej pôjdem na jedno...

Už dlhší čas som chcel reagovať na situáciu v slovenských televíziách. Niesom žiadny televízny „maniak“, ale keď už si nájdem čas a chcem niečo pozrieť tak to stojí za...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Práve pozerám futbal na ČT2 Cork City hrá zo Sláviou Prahou. Skončil prvý polčas a začal som tak „šťukať“ diaľkovým, ale kde som prepol tam som videl nejakého „Veľkého brata“ alebo „Vyvoleného“.

Reality show...

Na Markíze sa tam kúpali akýsi dvaja „ľudia“, potom sa chlapík začal celý holiť, čo tam rozprávajú to ani nerozumieť...proste vadní...

Na Jojke zasa pobehovali v „nejakej“ búde desiati, či koľkí sa tam tlačia a hrali sa na „vojakov“.

A ešte keď vidím tých moderátorov tak mi je do palču...

Kto je zvedavý na takéto somariny, to už fakt nemáme na Slovensku žiadne kultúrnejšie programy, ako sa pozerať na pár...neviem ako ich mam ani nazvať a to skoro celý deň...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechápem jedno. Ako to môže mať takú sledovanosť. Tomu ozaj nerozumiem. To radšej pôjdem na pivo...

Áno, skončí futbal a pôjdem si dať jedno, lebo, keď to vidím tak to treba ísť „vyventilovať“.

A „sorry“ ak som nejakého REALITY SHOW „maniaka“ urazil o to mi nešlo, verte...

Tak si vyberte: stupídny program či ísť na jedno...ja beriem to pivko

Lukáš David

Lukáš David

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom druhého ročníka na VŠ v Ružomberku. Medzi moje záľuby patrí šport. Zoznam autorových rubrík:  ŠportKultúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu