reklama

Artmedia Bratislava na iný spôsob

Včera som sa v Ružomberku vybral na futbal, pozrieť si zápas medzi domácim MFK Ružomberok a Artemdiou Bratislava. Chcel som hlavne vidieť mužstvo, ktoré prekvapilo nielen celú Európu, ale celý svet...bol som však sklamaný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Vstup na zápas bol voľný tak som šiel troška skôr aby som si chytil dobrý „flek“. Prišiel som asi 45 minút pred výkopom a nedočkavo som čakal a pozeral na rozcvičku oboch mužstiev. O 14. 15 sa to začalo. V úvode sa obidve mužstvá oťukávali a bol to skôr taký futbalový odvar. V 10. minúte zaujal únik Hartiga, ktorý sa rútil na domácu bránu, ale bol nedovolene zastavený, ale náš „najlepší rozhodca“ ukázal domácemu obrancovi iba žltú kartu. Potom sa začali osmeľovať domáci a prevzali hru do svojich rúk. Artmedia bola mysľou už asi na Tehelnom poli. V 38. minúte sa konečne k lopte dostal Halenár, ktorý odohral „vynikajúci zápas“, ale spadol. Keby ho tréner Weiss nepostavil a hrali by o desiatich tak by to nebolo moc cítiť. Zaujal ma aj Kozák. Prvých dvadsať minút ešte vládal, ale potom sa už iba prechádzal ako na tržnici. A reprezentačný stopér Ďurica. Ten mal veľký problém odkopnúť loptu von zo šestnástky. No trapas...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V druhom polčase sa hralo už iba na jednu bránu a nebyť Čobeja tak Petržalka mohla inkasovať aj viac. Domáci búšili, búšili, ale nič. Sapara nastrelil dvakrát žrď, ale v 88. minúte úž mieril presne a rozhodol o troch bodoch. Zaslúžených.

Zaujal aj rozhodca Micheľ. Čo mu zakričali diváci tak to pískal. Ako na dedine. A postranný rozhodca ten mával zástavkou asi s pol minútovým oneskorením.

No a na záver musím ešte spomenúť „skvelé“ domáce publikum. Vedľa mňa sedel veľmi inteligentný fanúšik. Keď niečo urobil Borbély, tak bol poj....ý Maďar, Kozák bol zasa k...t a podobne...a vedľa neho bol otec s asi 4 ročným detskom. Slušný chlapík. A v utorok bude fandiť Artmedii a Borbély bude skvelý a Kozák najlepší. Aj taký sú slovenský fanúšikovia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bol som moc sklamaný s mužstva, ktoré Portu strelilo tri góly a vyhralo a v Glasgowe uhralo cennú remízu. Či už je Artmedia unavená s takýchto slabých súperov a chce sa rovnať iba európskej špičke, alebo to bola iba náhoda? Prečo nedokáže preniesť výkony s Ligy Majstrov aj do našej súťaže...

Artmedia Bratislava ma sklamala a v utorok majú čo naprávať... 

Lukáš David

Lukáš David

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom druhého ročníka na VŠ v Ružomberku. Medzi moje záľuby patrí šport. Zoznam autorových rubrík:  ŠportKultúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu